不熟

今天
我二姐
和他男朋友
要代替我爸妈
到我一位
亲戚家享用
晚宴
一到哪里
还真得满紧张
因为
除了我们三位
其他亲戚不是熟
就是忘记
如何叫他们的辈分
还蛮丢脸的~
不过还能怎样!
只好对这那些人傻笑咯~
(另外一些事情)
还蛮开心
知道了真相后
不过当我开心后
伤心的是排队找着我

today
my sister and her boyfriend
follow me went to the 1
who my cousin having buffer at her home.
while we reach there
i'was nerveous to saw other my cousin,
cause i forget
what to call their name~
its quite shame to me,
for so long
i still dont know what to call them !
but what can i do?
just keep smiling with them lo!
(somethings out of topic)
started
i was quite happy
to know the truth,
but after i try agains !
damn ass!!
feel like hell!

2 comments:

  1. 窮光蛋市長 said...

    哈哈……真的!很多很远的亲戚都不知道要怎样称呼他们!哈哈……^^  

  2. Su said...

    是啦!
    全部都人样一名...超难去辨认的^^
    而且我家是大家族来的^^